7 Mayıs 2011 Cumartesi

Herolar: Tinker Rehberi ve ince taktikleri

Tinker dotadaki oyun başı en etkili intelligence herolarındandır. Tinker'ın büyülerini ardı ardına sayıp ardından itemlere ve nedenlerine geçeceğim.

Skill1: Karşı hero veya krepe üzerine tek bir kişiye ışın gönderir. Karşıya damage ve belli bir süre miss vurma ihtimali verir. Level arttıkça damage ve miss yüzdesi kuvvetlenir.

Skill 2: Karşıdaki herolara ilk levelde 1 füze ikinci levelde 1 füze üçüncü levelde 2 füze 4.levelde 2 füze gönderir. Füzeler en yakın olan heroya gönderildiği için ganglerde hpsi düşük olan heroya yakınlaşmanız daha mantıklıdır. Oyun başı agility herolarının baş düşmanı ilk 2 büyüsüdür. Önce füze + miss veya tam tersi yapılabilir. Haritada hero yeterli yakınlıkta değilse veya mapte görünmezse mana boşa gider ve büyü boş kullanılmış olur.

3.skill oyun orta ve sonuna doğru krep kasma ve para için en etkili büyüdür. Dolu robot yollar. Robotun çarptıkları damage yer.

4.skill. Oyunun inanılmaz skillerinden. Tüm büyülerini ve item cdlerini doldurur. Tekrar herşeyi kullanabilirsiniz. Bir nevi refreher itemi.

İşte bu yüzdendir ki tinker'a boots of travel kasılır. Çünkü aynen şu şekilde krep kasarsınız.

Tp ile istediğniz krep bloğuna gidersiniz. 3.skill atarsınız + ilk skill kullanırsnız + ultiye basarsınız. ultiye basınca teleport hakkınızla birlikte 3.skillde yenilenir. Onu da atıp hemen base'e dönersiniz. Base e dönünce tekrar ultiye basarsnız herşey sıfırlanır. Sürekli böyle gidip gelebilirsiniz. Harika para kasılır.

Oyun başı bottle önemlidir. Oyun başı level 4 veya olduktan sonra 5-10dk içinde mutlaka en az 2-3 kill almanız gerekmektedir. Hem takımın kasması hem de sizin kasmanız içn çok önemlidir.

Bootle+travel tamam.

Oyun içinde dagon kasarak birebirdeki etkinliğnizi arttırabilirsinz. 1500 hp ve düşük bir heroyu bulun 1.skill + 2.skill + dagon = GG Shivas guard varsa kesin yatacaktır.

Shivas+Dagon+Travel zaten bu üçüyle bir çok şeyi değiştireceksinzi. Bundan sonra yapmanız gereken hp kasmak ve takımdan krep ittirme hariç ayrılmamaktır. Zaten bu 3ünü çıktığınızda oyun bitmiş olacaktır.

Olur da oyun devam ederse: Hp için tarrasque + kaçış ve gang için dagger şarttır. Guinsoo da önerilebilir.Guinso itemi karşıyı tavuğa çevirir movement speedi azalır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder